Fjortisfjollor & ett jävla projekt.

Nu är det exakt 2 veckor kvar tills vi sitter på flyget till turkey ;) Ska bli så underbart skönt.

Snart ska jag dra & jobba, fan hade hellre vart hemma i sängen & myst sönder mitt täcke. Men om nu så plikten kallar så får man väl ställa upp då. Antingen går jag dit eller så får jag skjuts av Johnny. Jag känner bara fy fan för att gå. men ah fint väder iofs !

Idag kanske jag ska med älskling & krillpill att hämta en båtmotor strax utanför Nyköping. Sen hem till Joels mor & spackla & plasta båt-jävel.. Jävla projekt alltså.

Ah o snart fyller man 20 år & då ska man ju räknas som vuxen & inte "tonåring" . Ha vet inte om jag har den stora lusten att lägga mig på den nivån en. Kanske dax att skaffa barn, hus & volvo . Hahaha, nae fy fan för svensson liv. & om man snart är 20 år då är det väl dax<att växa upp & sluta bete sig som en högskole klass. Så patetiskt att jag bara vill utbrista i skratt. En kär vän till mig vill anklaga mig för någon nedtryckande kommentar i hennes blogg. & nu skriver hon om hur barnslig jag är i sin blogg. & då kan man ju undra vart hon har fått sin löjliga information ifrån att det kommer från mig ? Vem här är barnslig?

Om du har svårt att komma upp till min nivå så får jag helt enkelt sänka mig till din.

Fan jag är så jävla trött på små fjortis-fjollor. Sluta gå runt o tro massa jävla strunt & börja leva på riktigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0