Grillkväll

Tv.n står på högvolym & disney dags visas på burken. Blir man inte lycklig & glad när man ser på barnprogram? När man är ledsen & nere så är faktiskt den bästa medicinen "barnprogram".

Inte för att jag är nere på något sett, men i vissa perioder är man faktiskt det.

Nu är jag retuscerad i spegeln & är redo för grillkvällen hos Markus. Outfiten är klar & tänderna är polerade. Jag har dock ingen aning om vad som ska ätas på grilltalriken (?) Men jag vart starkt sugen på grillade majskolvar med smör på. (MUMS) & en kall sallad till. Jag är nämligen inte överförtjust i kött längre. Det skulle vara populärt med rödvin till, men det finns dock inte här hemma. Vitt står hemma hos Elin & jag funderar starkt på att be henne ta med det. Ett glas eller två är ju inte ofararligt! :)

Jag längtar starkt tills i morgon då jag & älskling förhoppningsvis sitter bänkade framför tv.n & njuter av allt bra som visas på tv. Det är ju också premiär av top 10 (tror jag det heter) JAG MÅSTE SE !
Måndag är också en dag jag vill ska komma nuuuu,.För då ska jag ner till polisen & skaffa passet tills den 8/5. Om jag fått mitt personbevis på posten dvs. HOPPAS ! annars kommer det väl på tisdag. Men det är ju lite bråttom nu med tanke på att jag inte vet riktigt hur lång tid det tar innan man får det.

Det är exakt 19 dagar kvar tills vi sitter på flyget till turkiet. & om jag ansöker om passet på tisdag, dvs. den 21/4 så har passet 17 dagar på sig att komma. Håll tummen.

Snart kommer Elin & Maria o hämtar mig antar jag. Antar att vi svänger förbi affären då jag varken har cigg eller något inför grillkvällen.  Sabina kommer lite senare för hon skulle vara lite fylle taxi :D hihu.


Kommentarer
Postat av: Maria

snart bär det av till turkiet elin :D ses snart.

2008-04-19 @ 18:49:04
Postat av: alexandra

det brukar ta 5 arbetsdagar för passet att bli färdigt har jag för mig :)

2008-04-20 @ 04:58:49
URL: http://ateriksson.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0