Hänglås på bloggen snarast !

Jag tänkte skriva i går. men bloggen funkade ju inte som vanligt.

Idag ska jag servera till en begravning med 150 gäster. Jag kommer klanta mig som en skit, lovar ! Kommer tappa använda talrikar på någon stakare, eller spilla dricka på någon. FY, det här känns i magen.

Ons till torsd jobbade jag på Partaj från 10.00-18.00. Så jag har vart väldigt trött dom senaste dagarna. Men jag har också tänkt en del men känner inte att jag kommit fram till något vettigt iaf. Vet inte längre vad jag vill.

Det här är sista inlägget för almänheten. Av en privat anledning så kommer jag låsa bloggen & bara få av er kommer att få läsa den. Jag känner helt enkelt inte för att dela med mig av vissa saker.
Så om du vill läsa min "hemliga blogg" så får du maila mig på [email protected]


Anledningen till det här kanske många av er förstår? , Ni som känner mig dvs. Jag är längre inte den Elin jag egentligen är, Som min familj har sagt: Elin du ler aldrig längre, vi ser dig aldrig skratta längre. Jag har helt enkelt inte orkat med att ta tag i mitt eget liv & se det bästa för mig.. Jag har dragit mig ner till botten.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0