Hurt-Bulle

Hey vår ;)

Ska snart bege mig emot jobbet. Idag blir det stress, stress kan jag nästan luska ut. Fredag är antingen så enormt stressig eller så är den död typ ! Jag tänkte faktiskt sno med mig Joels stegräknare på min långa färd till jobbet. Dom har ju en tävling på jobbet som varar i 1 månad tror jag. Flest steg vinner ! Men han glömmer den jämt hemma. Så det kan väl inte skada att man hjälper till? :)

Vädret är ju gudomligt ju, oh jag mår så bra.. :D

Efter jobbet ska jag hämta ut mitt körkort på posten (som förövrigt äntligen har kommit). Efter det måste jag hem till mamma för att skriva ut lite handlingar & betalda räkningar osv. Så jag iaf kan lämna det till Björn nu på måndag. För idag hinns det inte med.


Nu måste jag polera tänderna innan tramp tramp till jobbet. Som tur är har jag redan retuscherat mig i spegeln. I´m ready to go !!

Hurt-bulle

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0