Nej tack till solarium, här kör vi äkta strålar.

Idag har jag verkligen njutit. Suttit på altanen hos min mamma sen klockan 11 i förmiddags. Så härligt !
Dock har jag väldigt dåligt tålamod, när jag inte fått någon färg på typ 10 minuter vill jag helst ge upp. Jag vill se resultat. Därför är solarium mycket positivare på det sättet. Men den riktiga solen ger ju ett mycket fräschare & lång varigare resultat.

Jag måste värkligen sola upp mig tills vi åker för jag tänker fan inte posera i bikini när jag ser ut så här. Kul föresten att sitta bredvid mamma som ser ut som en neger, ser ju fan ennu vitare ut.

En blandning av brun-utan-sol, Solarium & vårens strålar kan jag nog vara färdig för en trip till stranden.

Det som måste fixas innan vi åker är: En bra solskydds faktor (så man inte bränner ihjäl sig, vill ju bli brun & inte röd), Ett par "sommar" skor (kan ju inte springa omkring i ett par högklackade dojjor eller mina gympa skor som man svettas i hjäl i), Hämta ut passet på måndag & Åka till apoteket & köpa något till magen.

Ska förhoppningsvis åka förbi stan & kolla om jag hittar några skor för en billig penning.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag har bara solat solarium en gång, för tre år sedan. Gillar det inte med tanke på riskerna för huden. Igår gjorde jag ett undantag och mitt ansikte blev rött som en tomat haha.

2008-04-23 @ 14:20:10
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en underbar dag:)

2008-04-23 @ 17:31:16
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0