Nya möbler,om målning & en illamående pojkvän.

Nu är det bestämmt. Innom en snar framtid ska jag måla om v-rummet till vitt. Nya möbler ska införskaffas, lite tavlor & sånt pill & plock. Jag har nämligen önskat mig en ny tv bänk & v-rummsbord av mamma när jag fyller år. LACK serien är helt okej faktiskt & den duger åt mig.
Så innom nästa månad är det förhoppningsvis ommålat hemma hos mig. men det finns dock inga nya möbler förns i slutet på Maj iaf !

Senare idag ska jag åka ner en sväng på stan för att införskaffa sig en ny tröja/tröjor :) Så om ni ser mig där, hälsa inte för jag kommer va upptagen !


Mr.King är hemma i troligtvis maginfluensa. Tror ni jag vill va hemma? Nae inte ett dugg. Jag ska hålla mig borta så mycket som det går.Krya på dig !

Jag bloggade inte igår av den anledningen att jag var så jävla trött efter jobbet, ont i varje kroppsdel !
Nu ska jag dricka kaffe, & sen duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0