Shop til you drop !

Nu alldeles strax ska jag hoppa in i duschen.
För om en timme ringer mamma då jag förhoppningsvis är retuscherad & klar. Hon skulle dock inte med men jag hade faktiskt tänkt att låna hennes bil idag.

Min tanke var att dra ner en runda på stan & se om man hittar något vettigt att införskaffa sig. Egentligen skulle jag behöva linen & klänningar till turkiet. För min garderob innehåller det mest vinterkläder.

Det som behövs:
Linen
Klänning
ev. en bikinis
solskyddsfaktor
Resorb (från Apoteket)


Det är väl det enda jag kan komma på just nu,. Men som vanligt dyker man upp med allt annat förutom just det man var på stan för att inhandla. Suck.

Just ja, ska nog köpa ett sol kort på sol & motion så jag hinner sola upp mig lite innan vi åker, för som jag har sagt tidigare så tänker jag ABSOLUT INTE posera i min blekvita kropp.

Ett par nya shorts hade ju inte heller suttit fel, ett par vita kanske ? Mjooo...
Blir kanske det ist för klänning. Well vi ses när jag är hemma igen & då hade jag faktiskt tänkt o fota mina investeringar.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

På bloggen var det inte så många andra som "existerade", och det berodde på att de flesta som läser min blogg, även läste Annas blogg och då blev det så automatiskt. Vilka jag umgåtts med och vilka jag inte umgåtts med är ju svårt för dig att uttala dig om, som inte får en större inblick i mitt liv än via min blogg!

2008-04-26 @ 10:38:46
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0