Städ-dag. Jo men visst !

Idag har jag jobbat så jag var hemma ungefär 18.30, började direkt att ta mig ann disken som stog som mount everest. Det är damm & skit precis överallt. Jag har en karl som är som en säck potatis, ja han gör inte alls mycket. Jag har inte städat på ett tag med den enkla anledningen av att jag inte orkar. Jag orkar inte städa varje dag längre. Joel & jag hade kommit överens om att vi skulle förengångsskull hjälpas åt att städa grundligt idag. Men han har inte kommit hem en dock. Har en aning om att han försöker smita som vanligt.. Men nej nej, jag har sparat åt han :)

Idag har vart en jävlig dag. Jag har retat upp mig på en viss kärring.

Jag berättar mer sen, för nu börjar Andra Avenyn.


Ni får inte missa min uppdatering sen, LOVA !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0