Styrke träning.

Yeas, Idag har man vart hurtig & gått till gummet med mamma. OHHH jag lovar att det märktes & kändes att det var länge sen jag var i sådana lokaler. Fan har ju inga muskler kvar. Men i morgon kommer träningsvärk nalkas.

Efter det åkte jag & mamma & åt glass i folkparken. Fan vad sur jag vart att dom inte hade min favorit glass kvar, bananasplitt. Jag älskar den & det enda jag typ äter. Det fick bli en chokladdröm ist.

Åkte hem till mamma, då jag mumsade på gårdagens middag. Nämligen, Biff med bambuskott, ris & sötsur sås samt friterade räkor. Så sjukt gott. Dolt nr ringer på min telefon & då är det Mathias i andra luren som vill ha mig på intervju i morgon tisdag. I´ll be there ;)

Ringde till polisen & frågade om pass & något personbevis behövdes lyckligtvis inte, skönt med tanke på att det inte har kommit på posten en. Så vi åkte till polisen & ansökte om pass. Varför blir man så jävla ful på alla dessa jävla kort ? Tog nyligen kort till körkortet också, hmmm ohja den vart oxå hemsk.

Visste ni att det hade ändrats med pass, id & körkort på senaste dar?  Nu ska man tydligen ta rakt framifrån & ena örat behöver inte synas. För nu när jag tog till passet så tar dom ju kort där. Jag hade håret för ögonen & tittade rakt fram. samma som till körkortet. Allt har faktiskt blivit mycket enklare & smidigare. 
Så på måndag ska jag hämta ut mitt pass.

Resterande av den vackra dagen har beståt av sorstädning & dammning. Fan så skönt det känns efteråt.

Nu ska jag nog gå en sväng i vårvädret & kanske köpa en glass?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0