Turkiet nästa hållplats.

image10

Jag pratade med Elin förut idag & dom planerade en resa till Turkiet. Oh jag ville ju självklart hänga på ! Lite speciellt för mig då jag aldrig aldrig någonsin suttit på ett flygplan, har heller aldrig lämnat sverige. Ah okej. finland & Danmark då. Räknas inte. Vipps, så var resan bokad & den skall betalas i morgon.
Det vart billigt oxå, 2200 kronor med flyg tur & retur samt boende i en vecka.
Men jag har fan ingen aning om vad saker & ting kostar där & hur mkt pengar bör man ha med sig? Ah jag erkänner, jag vet INGENTING ! Vet du, så tala gärna om för virriga mig.

& inte nog med det, när åker vi då? Jo 8.de Maj. Shiiiet. Jag har lite panik & jag känner redan av "resfebern" Pass ska fixas & det MÅSTE hinnas bli klart innan jag åker. Går det kanske att stressa på dom må tro? & så ska en jävla fitt spruta tas. JAG HATAR SPRUTOR & MÅR FRUKTANSVÄRT DÅLIGT DAGARNA INNAN & ÄVEN DAGARNA EFTER SPRUTAN ! jag kommer ju dööööö !!!

Vad ska packas, vad ska man ha med sig & vad kan man gott lämna hemma? Fan, all den här oron gör mig yr.
& jag bör kanske tillägga igen, Jag har ALDRIG vart utanför sverige & kan knappt engelska. Jag kommer göra bort mig själv & även de andra stackarna.

Nog om det, Jag SKA bli brun, Thats it !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0