Blondinbella kännar grova pengar på smygreklam.

Isabella "Blondinbella" Löwengrip känar  mängder på sitt bloggande, Hon vill inte uttala sig om hur mycket det rör sig om i månaden men att det en då är en summa som hon känner sig ekonomiskt oberoende av.
Tänk dig då att hon shoppar för 10.000 kronor i månaden & precis köpt sig en bostadsrätt för pengarna.

Hon är större & känar bättre en Kenza & kenza känar en då ca: 50.000 kronor i månaden. Då kan man ju undra vad Blondinbella kosar in på kontot varje månad.

Är det någon som vart sugen att ha smygreklam på sin blogg nu?,


Nu visar det sig också att Blondinella AB kan få straff för sin smygreklam på bloggen & menar att det är olagligt.
Bloggen behöver inte läggas ner men ersättning kan komma på fråga.


Som så många vet som läste fiestaqueza.blogg.se som jag bloggade i från förut, där fick man klart & tydligt läsa att Blondinbella inte var min typ & ingen jag direkt tycker så mycket om. Att vara så ful att ha smygreklam på sin blogg utan att meddela sina läsare om det. Jag tycker det är fel att på det sättet käna grova pengar på. Jag tycker att man då ist kan skaffa sig ett riktigt jobb & känna pengar efter prestation. Blogga är en hoppy inget jobb !!!

Min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Elin

båda finns att köpa på hm :)

2008-03-24 @ 00:55:59
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Tessan

Tjänar älskling inte kännar eller känar ;)

2008-03-24 @ 19:59:14
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: Emma

Jag hatar den människan. ("blondinbella")

2008-03-25 @ 12:06:33

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0