Du får flytta !

Jag orkar helt enkelt inte mer.
Jag är skyldig min familj mängder av pengar pga. just DIG. jag har vart tvungen att låna för att kunna betala räkningar & kunna överleva någorlunda. Det är pga. att du inte betalar här hemma.

Men allt det ska inte va ett motiv utan man betalar för sig & så enkelt är det.

Nu är det dax att du flyttar hem till mamma igen, där kanske du får mat på bordet varje dag & räkningarna betalda.
För jag klarar inte av att försörja dig när jag knappt kan försörja mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

"Mitt namn är Elin Davidsson 20 år. Arbetar som restaurang biträde på Eklunden. Bor tillsammans med min sambo Joel i en mysig tvåa i Norrköping. På min lediga tid umgås jag med älsklingen, vännerna, shoppar & dricker chai.

Jag bloggar om allt som rör & berör mig, har precis förflyttat mig hit från fiestaqueza.blogg.se för en helt ny start ! "

HAHAHAHHAHAH

2008-03-25 @ 19:46:34
Postat av: Emma

Haha jadu Elin . Min pojke är precis likadan , känns som att ja ska be honom flytta hem igen oxå.

2008-03-25 @ 20:48:35
URL: http://www.emmhlindgren.blogg.se
Postat av: Emma

det finns saker man måste göra, and you can sis.
och,vem fan är anna?

2008-03-25 @ 21:18:40

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0