Ett stort jippo väntas & förväntas.

Precis kollat klart på Andra Avenyn, varför är det så bra ?


I morgon ska jag hem till Linda på något skoj jippo. Har ingen aning om vad hon har planerat. Men det var tydligen en överraskning som väntade oss alla som kommer. Hon är så hemlig & jag så nyfiken.
Det skulle iaf bli riktigt roligt enligt henne.

I morgon får vi veta vad som väntas komma.

Snart ska jag göra varma mackor åt pojkarna bus, sen förväntar jag mig att det är mycket ögonvänligt på tv i kväll.


Förövrigt så kommer det hända mycket i mitt liv innom sin snara framtid.
Ni får va hur nyfikna ni vill. Men jag kommer inte avslöja något en då. Inte en iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0