Mat tips !

Idag vart det lax i ugn. Världens godaste rätt om jag får säga mitt, Något som jag tidigare har rört i hop alldeles själv. Mumma.

Så här gjorde jag: Tog fram en plåt & la folie på sedan tog jag laxen & kryddade den med salt & pepper. skivade en gul lök & strödde över. Över laxen la jag två klickar creem fresch, hälde vanlig matlagningsgrädde över (Ganska mycket) sedan hällde jag över sötsur sås.
Vik in folie kanterna lite, så det blir som en "skål" in i ugnen i 15-20 minuter. KLAR !

Potatis är säkert jätte gott till (om man nu tycker om det), Det gör dock inte jag !

EFTERRÄTT: Blåbär & hallonpaj med vanilj sås.

Ni måste prova.


Fick två par skor av min snälla mamma idag. Ett par pumps & ett par ur söta klackskor :) Jag äääälskar dom..
Älskar dig mamma du är den bästa som finns & dig kan man prata med om ALLT. i ur & skur så finns du där.
Tack för att du är du, jag uppskattar det.

Ärlighet varar längst.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0