R.I.P

Det är ju helt sjukt. En människa som till det yttre alltíd har sett så glad ut & har sett ut att ha mått så bra. Fast när en människa som mår riktigt dåligt är också en människa som är enormt bra på att dölja sin smärta. Jag kunde inte med min vildaste fantasi förstå att det här skulle hända iaf inte dig. Jag har tappat ord & känner mig helt chockad. Det finns väl ingenting jag kan göra eller säga för att få din familj & dom närmsta att må en aning bättre. Hela eran värld måste va helt upp & ner. Jag med hela mitt hjärta känner stor sorg för er & alla andra också som måste gå igenom en sådan här sak. Att läsa dina närmsta vänners bloggar får en att må skit, det kan fan inte va lätt. Hur tar man säg på fötter igen, hur överlever man sådan här sak hur får man bort den värsta smärtan?
Du var en sådan fin tjej. du hade ju för fan hela livet framför dig... VARFÖR????

Andrea valde att vid 16 års ålder ta sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Josse

ae.. nu fick jag ont i magen. fint skrivet iallafall, det uppskattas.

2008-07-06 @ 20:33:10
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0